SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

lunes, 12 de marzo de 2012

Xallenge David Duaigües-Seròs 11-3-12

Aquest diumenge per completar la segona prova de la Xallenge he anat amb les meves inseparables companyes de batalles, la furgo i la bici, cap a Seròs. De bon matí ja hi havia molt ambient, i es que hem sigut 650 bikers inscrits, això no te límits. Després de saludar a tots els coneguts i calentar una mica les cames amb els companys d'equip ens col.loquem a la línia de sortida i com no a retre un petit homenatge al David, son moments molt especials. Tret de sortida i neutralitzats pel poble fins que ens han aviat de veritat, pedalant a tope en mig d'una polseguera que dificultava bastant la visibilitat. Primera pujada de pedres i terra on es comença a fer un  tap impresionant, sort que anava entre els 30 primers i he pogut pujar bé. Continuem per les pistes, algún sender i de cop pujant una pujada les cames no em podien, em comença a avançar gent i jo que no podia, al agafar la baixada ja em vaig recuperant i em trobo molt millor. Arribem a la zona de les trialeres i en més d'un lloc decideixo baixar de la bici per no caure, està tant sec i hi ha tant pols que fa difícil agafar una bona traçada. Al final d'una trialera veig gent i bombers per allí parats, i ,buuufff, em trobo als dos companys de l'equip, el Jordi a terra i el David que havia parat, se li va descontrolar la bici, caiguda forta i cúbit i radi trencats, quina mala sort. El dijous ko del Nacho i ara el Jordi, no hi ha dret. Com que ja hi havia assistència vaig continuar bastant preocupat pero amb ganes de donar-ho tot. Apretada forta fins el final i recuperant alguna posició. En total 48 kms. i 810 mts.+ en 2:26:00 h. i 48è classificat. Felicitar a l'organització per tal com s'ho treballen, l'any que ve més.
Aquí penjo una foto del Jordi demostrant com es baixa una trialera, i donar-li molts ànims en la seva recuperació, ets un crack.
També una amb la Divina, la fèmina de l'equip, tota una campiona.

1 comentario:

  1. graàcies company ja saps que nomes hi ha un lema

    treballar treballar i com despres disfrutar, merci per venir i merci per penjar afotu

    salut i pedals i gasssssssssssss

    ResponderEliminar