SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

jueves, 10 de noviembre de 2011

La Lliterana 6-11-11

Quin desastre, aquest es el resum de la jornada que vaig viure el diumenge a Alcampell. Durant la setmana les ganes i la motivació per còrrer no eren massa bones, es nota que es final de temporada i el cap i el cos comencen a estar cansats, amb aquesta ja porto 20 curses aquest any. Al matí ja em notava bastant tocat per l'acostipat, semblava que tenia febre, pero a l'arribar i veure els companys de batalles em vaig animar una mica. Sortida i aviat em col.loco segon  al primer bucle d'Alcampell, després vaig perdre alguna posició, al pas de les trialeres d'Albelda anava 7è. Ja feia estona que el cassette em feia mot seroll pero anava fent, pero poc a poc ja notava que el cos no funcionava massa be, a més a les parts ràpides perdia 4 pinyos dels petits i em va passar un grup de 5 bikers per que no podia correr.Em prenc un gel, i em reviscolo una mica, guanyo algunes posicions, em fico 10è, i baixant el tallafocs a tope, arribem a una riera que ja coneixia i allí vaig apretar al 100%, quan portava molta estona em trobo als que anaven  davant que pujaven, ens aviem perdut, giro i tal com anavem pujant s'anava afegint més i més gent, potser eram uns 50 que anavem malament, es veu que algú amb poca feina i ganes de tocar els collons va treure la cinta que tallava el pas de la riera. Al final trobem el camí bó pero ja s'em van passar les ganes de tot, entre l'acostipat, la perdua de temps, la cadena que saltava....ja vaig desconnectar i a partir d'allí pedalant sense cap gana i parlant amb els que em trobava. Arribo al desviament de la mitjana i no m'ho penso dos vegades  tiro avall per acabar quan abans millor.Al arribar a la meta portava una mala llet que feia por, cagontooooot!!!!, pero ja s'em va anar passant. Van sortir 48 kms. amb 960 mts+ i vaig quedar 4art. pero per a mi es com si hagués abandonat.

1 comentario: