SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

domingo, 20 de noviembre de 2011

Cérvoles on Bike 19-11-2011

Aquest dissabte per tancar la temporada he anat a La Pobla de Cérvoles on es disputava la primera edició de la Cérvoles on Bike, que per la perfecta organització de la cursa i el marcatge del circuit, no com a altres llocs,semblava que ho havien fet tota la vida, i la paella del dinar brutal. A la sortida, 264 bikers, s'ha format un tap i m'ha tocat remontar bastantes posicions, als 7 kms. tornem a passar pel poble, anava 14è. pero poc a poc i suant bastant, això que no volia passar-me de pulsacions, anant remontant. Ens juntem amb el meu company de batalles Jordi i anem fent, ara passa ell, ara passo jo i en una  trialera puc avançar a dos  i ells es queda darrera, un d'ells anava lent i no el deixava passar. Em col.loco 8è i estic molta estona rodant sol, pero poc a poc vaig notant que les forces ja no son les mateixes, em pilla lo Jordi i anem rodant una altra vegada junts, pero de cop ens passen tres i ell comença a tirar per agafar-los i jo no puc seguir el ritme. Ja em torno a quedar sol,afluixo una per recuperar i anant fent fins a la meta disfrutant del paissatge. Al final 12è classificat en un temps de 2:30:00 h. i 48 kms. amb 1.125 mts. + .La sensació al acabar es que he estat tot el matí pujant, quin circuit més trencacames, ni a les baixades es podia recuperar.Com a cloenda, un bon dinar amb bona companyia fent petar la xerrada i cap a casa. Ara toca descansar dos setmanes per desconnectar el cap i el cos, per preparar la temporada 2012. Aixó si que serà dur, no puc tocar bici, nedar,fer musculació, no puc per res, no se si ho aguantaré, si jo no paro ni quan dormo, m'agafarà alguna cosa, pero son ordres del Dani, el meu entrenador, i s'han de complir. Salut i pedal. Lobuitre BTT Tour 2011.

2 comentarios:

  1. hola carlos aquí el vostre preparador particular d'aquestes dues setmanes josep el paleta apartir d'ara toca calamarsons calls potes de porc i mariscades

    ResponderEliminar
  2. quines pues que fots..... quilvaparir

    ResponderEliminar