SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

domingo, 1 de enero de 2012

Nou equip per la temporada 2012

Ja fa uns dies vaig dir que diria una novetat, ara que está practicament tot lligat ja ho puc anunciar. Per aquesta temporada 2012 he fitxat per l'equip Medilast Multibike Lleida. Deprés d'estar dos temporades corrent amb els colors de l'Almacelles Pedal Club, ara entraré a formar part d'aquest nou equip. El projecte es molt seriós i amb un sponsor principal que es Medilast, molts de vosaltres ja heu probat els seus productes, que ens equiparà a tots els mebres per aquest any. També hi ha altres patrocinadors com ara Ekke, Calucho, Seur, Rodi Moto, Ara Lleida, Germans Oms Fruites (la meva empresa), i algún altre que també tindrem. Vull agrair al Jordi la confiança que ha dipositat en mi en oferir-me la possibilitat d'estar en aquest equip, per la meva part intentaré estar a l'altura amb molt esforç i serietat. També li vull agrair a tots els companys de l'Almacelles Pedal Club l'acollida que em van fer en el seu moment i la bona companyia i suport que m'han donat aquests anys, especialment al Caseret,que es com el meu pare del mon de la bici, lo Javi, lo Jaume ,lo Joan i l'Oriol. Això no vol dir que deixi el Club, l'unic que correré amb uns altres colors i llicència, les sortides amb vosaltres a Alcampell, San Kilis, Baldellou, Nachá.... i altres les continuarem fent igual. Moltes gràcies a tots.

1 comentario:

  1. Cagondeu.... ens foten al crack del club i no cobrem ni un duro de clàusula de rescinció!!!
    Ara en serio.... M'alegro per tu Buitre.

    Salut i pedals

    ResponderEliminar