SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

domingo, 8 de enero de 2012

2012- LO RETORN



Us informo una mica de com estic de la lesió. El divendres 30, dia després de caure, em va tocar fer una mica de repòs, estava un pel xafat, i a la tarde visita a la fisio, la Laia, em va fer una bona exploració i un bon massatge per descarregar i em va dir que de inmobilitzar el braç res de res, que el fes anar pero vigilant. Lo dilluns un altre cop al fisio, aquesta vegada al Jaume Cases del Kenkou, a Balaguer, aquest home si que es lo puto crack. Bona exploració i diagnòstic final; lleu desplaçament de la clavicula cap a baix i de l'húmer cap a dalt, inflamació articular i contractura muscular, resumint un cop molt fort a l'articulació de l'espatlla. Em va fer un bon tractament i m'obria la veda per tornar a pedalar en un dia, això si, amb rodillo. Sort dels fisios que ens tracten de les lesions i les sobrecàrregues que sino estariem per tirar-nos al riu. Aquesta setmana fent cas als consells del Jaume he fet tres dies de rodillo, amb moltes feines per pedalar, la crosta del genoll tibava molt. Han sigut 80 kms amb una suada impresionant. Avui diumenge per no forçar massa he decidit no fer btt, millor entrenar amb la de carretera que el terra es més suau, que això no vol dir que no hagi patit, hi havia moments que veia les estrelles, i les cervicals s'em bloquejaven i feien crack, pero jo a pedalar igualment. He fet carreteres del Segrià i les Garrigues amb paissatges molt xulos. M'han sortit 107 kms. amb 1.350 mts. de desnivell en 4:20:58 h. i 2.172 calories cremades. Espero que la setmana que ve ja pugui fer els entrenaments com toca i poc a poc vagin desapareixent les molèsties. Una coseta, ja he començat a probar els productes que Medilast ens ha proporcionat i van molt bé, per pedalar he estrenat els manguitos i els mitjons tècnics i al acabar per rel.laxar les cames els mitjons relax, aquí teniu unes afotillos......





No hay comentarios:

Publicar un comentario