SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

miércoles, 10 de octubre de 2012

Transbessons de Juneda


Aquest diumenge tocava anar a Juneda a fer la mítica Transbessons que organitza la Colla Ciclista la Pedalada. Ens hem reunit més de 400 bikers, tot un èxit, pero veient com s'ho treballen aquesta gent, cada any n'hi haurá més, perfecta organització, marcatje del circuit,controls per moltes parts del recorregut, tracte rebut.... Nois, heu ficat el llistó molt alt, felicitats. Bé, com sempre arribant dels primer a recollir el dorsal i acabant amb preses per poder escalfar una mica, es que hi ha tants companys per saludar que no acabo mai.  Al donar la sortida vaig decidir no forçar, aguantant un ritme suau per no castigar i poder fer el recorregut en condicions. Es nota que em falta ritme, pero poc a poc em vaig anar trobant millor i anava remontant posicions. El circuit molt bonic, algunes pujades impresionants, on la 29er pujava molt bé. A partir de mitja cursa ja anava apretant bastant a estones, recuperava i a tornar-hi, així fins al final.
Van sortir 55 kms i 1.250 mts.+, en 2:47:00h., acabant en la 19a. posició. Veient els temps estic força content, cada dia em trobo millor, vaig agafant ritme de cursa i disfrutant molt. Ara que tindré una mica més de temps ja podré entrenar en condicions i agafar la forma en que estava abans de l'estiu. Dons a preparar la propera, Transiscar d'Agramunt, allí ens veiem. Salut a tots.

No hay comentarios:

Publicar un comentario