SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

sábado, 24 de noviembre de 2012

Cérvoles on Bike


Aquest dissabte tocava anar a La Pobla de Cérvoles a disputar la 2ª edició de la Cérvoles on Bike. Després d'una setmana bastant dura d'entrenaments nocturns amb la RC per pistes i senders Garriguencs, i amb el senyor acostipat que no marxa de cap manera.....hi he anat molt ben acompanyat, amb la Roser. Arribem ben aviadet al poble, anem a buscar el dorsal, salutació al Victor, director de la cursa, i ens fa una mica d'explicació de com està el circuit. Montem un grupet i, com no, a fer el carajillo, ostis no, volia dir el cafetet al casal. Ja estem preparats, a buscar la bike, canviar-nos, escalfar i cap a la sortida. La plaça es queda petita, quin munt de gent!!!!!, uns 350 inscrits.Traca d'inici i a pedalar. Sortim a ritme alt i jo ja noto que no tinc bones sensacions, els pulmons tapats i com si arrossegués algú. El circuit es molt trenca-cames, intento enllaçar amb el grupet on hi va el Jordi i el Jesús, pero no puc, cada vegada els tinc més lluny. Vaig fent molt alt de pulsacions i sense ritme, pero apretant tot el que puc. Poc a poc els vaig agafant i començo a avançar alguna posició. En una pujada forta els agafo als dos i els tres anem al límit de forces, pero anem aguantant. A 10 kms. de meta ja ens trobem a la gent de la mitjana, en una trialera baixem els tres com a bojos avançant-los per tot arreu, no hi ha esme..... Ja em trobo una mica millor, pero amb intent de rampes a les cames. Apreto a tope, el Jordi es queda enrere, te que parar en un avituallament a agafar aigua, quedem el Jesús i jo, última pujada forta, ho dono tot, em salta el cor, el fetge i més, pero aconsegueixo deixar-lo enrere, arribo a dalt al plà, últim sprint i arribada a meta, on m'esperava la Roser amb la jaqueta per tapar-me. Com em cuida!!!!!!! En total surten 48 kms. i 1.133 mts.+, en 2:27:10h. i 1.850 calories cremades, la mitja de pulsacions, alta, 165 pm. La classificació es bastant caos, hi ha gent que ha fet el circuit mitjà i surten al llarg davant meu, alguns que acaben i no hi surten. Jo estic el 21è, pero no es el lloc correcte, tant se val, no passa res. Després de petar la xerrada una estona, dutxa, i cap a dinar a la pista amb molt bona companyia un bon plat de paella, postre i cafe. No es pot demanar més. Vull felicitar a tota l'organització i en especial al Victor pel circuit tant xulo que han fet, el marcatge un 10, i l'ambient tant acollidor que hem tingut, a continuar així nois!!!
Amb el bon amic i company d'equip el Jordi, junts anirem a la Andalucía Bike Race.

1 comentario:

  1. El que et va passar al arrencar no vas ser l'unic,jejeje jo vaig treure pulmons, estomac i tot el que hi aixi per alla dins, es va sortir amb un ritme molt alt i asfixiant,suposo que falta de calentament, al dinar ja no et vaig veure més per comentar la jugada. Be que vagi be tot i ens tornem a veure aviat.

    ResponderEliminar