SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

domingo, 9 de diciembre de 2012

Acumulant kilòmetres.

Es el que toca, fer molts kms. per arribar amb unes condicions dignes a la Andalucía Bike Race. L'endemà de la Cérvoles, no es podia parar, i vam anar cap a Montblanc a fer un bon entreno, amb companyia de luxe, Mercé, Lluís, Toni, Ramón i un globero, o sigui, jo,jeje. Vam fer un recorregut molt entretingut, amb pujades molt llargues, tant per pista, trialera i sender, trialeres amb baixada espectaculars,  una mica de tot. En total 43 kms. i 1300 mts.+, que no està malament , ja que el dia abans vam acabar bastant castigats de la  cursa.
La seguent setmana continuo amb treball al gimnàs i natació, i amb els meus entrenos nocturns tant amb la btt per les pistes i senders entre Artesa i Castelldans, amb la companyia dels conills, que sempre creuen per davant de la bici al passar.
Com també amb la Foil per la carretera, buscan llocs amb poc tránsit, pero que no deixa de ser molt perillós, pero abans que quedar-me tancat fent rodillo, faig el que calgui.
El primer dia de desembre una bona estiradeta de cames per carretera, Lleida-Alfés-Alcanó-Granyena-Soleràs-Albagés-Castelldans-Artesa-Lleida, 73 kms. i 710 mts.+, amb una mitja de30 km/h. I el dia seguent el mateix grupet que vam anar a Montblanc, sortim des de Mollerussa, amb una mica de fred. -3ºc., en direcció Arbeca i empalmem el circuit llarg de la Terra d'Oliveres. El terreny está bastant gelat, sembla que no embrutarem les bicis, pero a mig matí, es comença a desfer la gelada i el fang es el protagonista, cada vegada se'n acumula més, però ens ajuda a entrenar la técnica, que ja convé. Tornada a Mollerussa per carretera amb un vent i fred que talla. 80 kms. i 1100 mts.+. No se que passa que des de que tinc la RC no puc sortir cap dia que no trobi fang, grrrr....
El dia 6, que es festa, no se perque ho es ni m'importa, faig tirada llarga amb la Foil, Artesa-Castelldans-Albagés-Solerás-Granadella-Bellaguarda-Crestes del Llena-Ulldemolins-Crestes del Llena-Juncosa-Albagés-Castelldans-Artesa, 108 kms. i 1800 mts.+. Recorregut molt trenca-cames, es molt de pujar i baixar, amb un solet espectacular i molt bon paissatge, Serra del Montsant, vinyes del Priorat....amb molt ambient de collir olives.