SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

viernes, 16 de noviembre de 2012

La Lliterana 2012


Aquest diumenge es disputava La Lliterana a Alcampell, cursa que em porta molts bons sentiments. L'organitzen els companys del club que em va acollir amb els braços oberts quan anava sol i estava començant a anar a les marxes, i gràcies a ells he aprés molt en aquest món tan fabulós de la btt. Mai podré oblidar tot el que m'han ensenyat, la bona companyia, les rutes, millora amb la conducció, els tips de riure que ens hem fet, etc. No nombraré a ningú per no deixar-me'n cap, mil gràcies a tots, companys de l'ALMACELLES PEDAL CLUB!!!!!!! Bé, i ara faré la crònica. Després de 15 dies sense tocar la RC, poc entrenat i amb restes de l'acostipat que no marxa de cap manera, de bon matí arribo a Alcampell, em falta temps per poder saludar a tots els coneguts, ja es veu que hi haurà molt nivell amb tots els cracks que hi ha. Recollida de dorsal i, com no, a fer el cafetet amb els bons amics que són la Mercé Petit, el seu home el Lluís i el Ramon, un altre màquina. A preparar-ho tot, escalfar una mica les cames i cap a la sortida. 330 bikers a punt de pedalar. Sortim a fons i el grupet de davant ja s'escapa, jo no surto massa a tope per regular una mica, la cursa és molt llarga. Ens juntem amb el Lluís i la Mercé i anem fent, per un moment em penso que m'he tornat bo, "lluitant" amb la Mercé fins que ella dir adéu i em va tornar a la realitat, jejeje. El recorregut és brutal, bastant pujada amb pedra, alguna trialera nova a la zona de San Kilis, on per cert, no hi vaig veure cap buitre, hi havia boira i no podien pendre el sol. Per endurir-ho més en algunes zones hi ha molt fang, que no et para, pero fa que les cames treballin molt més. Amb el Lluís enem tota l'estona junts, que em va dir que no estava ben entrenat, i sort d'això, perque quasi perdo el fetge per seguir-lo.Jo, en alguns moments no parava de tosir, els pulmons ben tapats i patint molt, sort que no durava massa estona. A l' arribar al punt on es partia la mitjana i la llarga, lo Dani ens marca el dorsal i sense pensar-ho dos vegades cap a Albelda a fer el bucle, només creuar la carretera ens trobem una pujada que era perfecta per acabar de matar les cames, buuufffff!!!!!, anem tirant fins arribar al primer tram de trialera que sembla un tobogán, som a baix de tot i ara toca pujar, ja no queden massa forces, pero amunt!!!, el Lluís em va marxant i jo decideixo afluixar una mica perque encara queda algún tram duret. Pujem i agafem pista fins a la trialera llarga d'Albelda, la fem a fons, es bestial, sembla que vagis a despegar cap al cel, s'acaba a baix al poble, i com no, ara toca l'última pujada forta. Es fa bastant pesada, ja no tinc cames, pero s'ha d'aguantar, a mitja pujada  passem al Ramón, el pobre havia perdut el bidó i sense poder beure, va petar. Vaig tirant i em passen dos bikers, no els puc seguir, ja soc cadaver, per fi arribem al pla de dalt, i a donar-ho tot fins a la meta, on hi arribo tot sol. Arribada al límit, pero satisfet per fer la feina ben feta, acabant el 12é. classificat. Surten 70 kms. i 1.704 mts. de desnivell acumulat, en 3:59:00 h. i 2.632 calories sucarrades. Ara toca recuperar una mica, parlar amb els companys, pero rápid cap a la dutxa, estic molt suat i fa fred. Després un bon dinar amb bona companyia, bona tertulia amb els amics del Pedal Club i retirada cap a casa. Tinc que tornar a felicitar a l'organització, pel recorregut, marcatge, dinar, i sobretot el tip de treballar que s'han fet per  arribar a la 14ª edició de La Lliterana. A continuar entrenant que la Andalucía Bike Race ens espera...... Salut.

No hay comentarios:

Publicar un comentario