SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

domingo, 28 de octubre de 2012

TRANSISQUELLA 2012


Avui diumenge dia 28 no podia faltar a la Transisquella de l'Albagés, organitzada pel Club Ciclista Ateneu Garriguenc. Al arribar al poble feia un fred que semblava hivern, pero amb el sol lluia amb força. Com sempre, saludar als companys, recollir el dorsal, fer el cafetet de rigor, es el nostre doping...... i a còrrer per preparar-ho tot i escalfar les cames. Em col.loco a primera fila a la sortida, escoltem els consells de l'Albert, i un bon petard per anunciar que comença la festa. No surto massa bé i em toca remontar posicions, ens quedem força estona rodant junts amb el Carles ,més tard ens agafen l'Albert i el Jordi , i anem tiran els quatre a bon ritme. El circuit está impecable, moll, amb alguna zona enfangada, pero de bon pedalar. Poc a poc ens anem separant i em quedo sol. Disfrutant molt per les trialeres i les pujades de la zona, l'ultima trialera que fem es impresionant, per dins al bosc, amb bastanta pedra, baixades, corves tancades......es per arribar a baix, pujar per la pista i tornar-la a fer.

 Tal com vaig arriban al final del recorregut, vec que m'atanso al que porto davant, i a la pujada de les piscines apreto i poc a poc el vaig deixant, pero donant-ho tot. Arribada a meta amb la llengua tocant a la cadena, pero molt satisfet per la feina feta.
En total han sortit 47 kms. i 1.100 mts.+ ,en 2:38:05h. i cremant 1.874 calories. Acabant en la 10ª posició.
Molt bona inscripció, 235 bikers, i aixó que hi havia tres curses més no massa lluny.
Avui entre que ja em trobo bastant bé de forma i que estic 100% acoplat a la RC 29er. he disfrutat com mai. Vull felicitar a tots els membres de l'organització i en especial a l'Albert, l'Oscar i el Nacho, per fer un recorregut tan divertit, dur pero divertit, ben marcat, i ben regat, això potser no ho han fet ells.......es igual.A continuar entrenant que aviat toca la Lliterana a Alcampell. Salut a tots.

No hay comentarios:

Publicar un comentario