SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

domingo, 1 de abril de 2012

Trotamons a Fraga.

Com a últim entrenament bò per a la Volcat avui he anat a Fraga a fer la Trotamons. Inscripció rècord de la prova 320 inscrits i un matí inmillorable de bon temps i solet. Sortida típica de cada any, primer neutralitzats pel poble i després a tope per la primera pujada amb molta gravilla i pols que ja ens ha calentat les cames de cop. Aviat s'han format grups i al arribar al pla va i em quedo sol, començo a apretar per caçar als de davant pero era impossible, miro enrere i veig que arribaven 11 bikers en un grup, perfecte, afluixo una mica i em fico entre ells, ara si que vaig bé, en arribar a una pujada es trenca el grupet, al pla el tornem a fer i arribant a Candasnos ja ens quedem 7 rodant tota l'estona junts per aquells camins dels Monegros a ritme molt alt i anant fent relleus, arribem al km. 63 on ens esperava la trialera de Velilla, per mi l'únic tram del circuit on he disfrutat, allí veig que al començar a baixar els companys son carreteros i els hi fa respecte baixar, ara es la meva!!!, me la jugo baixant a tope per les pedres i escalons i els deixo enrere, jugada perfecta. Al arribar a Velilla quedaven 15 kms. fins a Fraga, continuo apretant perque no m'agafessin i arribo a la meta sol. Han sortit 80 kms. i 800 mts.+ en 3:02:00 h. a una mitja de 25,8 km/h. 50è classificat. Ara a preparar la Volcat que em sembla que de pla no tindrà res de res. Ja aniré informant.


No hay comentarios:

Publicar un comentario