SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

lunes, 16 de abril de 2012

7ª Ruta BTT Bodega Pirineos - Barbastro


El diumenge passat al acabar la Volcat amb els companys que estavem dinant voltava la idea que aquest diumenge tocava descansar una mica de BTT, però tal com anaven passant les hores les ganes de cursa van poder més que el descans, i com no, aquest diumenge tots a còrrer. A les 7:00 h. del matí marxem amb la Divina, la companya d'equip cap a Barbastro, arribada i procediment de sempre, recollir els dorsals, saludar a tots els coneguts, café, repàs de bicis, escalfament i cap a la sortida on hi estavem 500 bikers.

 Sortim neutralitzats, i comença la festa, ritme a fons, i jo ja veig que l'acostipat  i la resaca a les cames que em vaig emportar de la Volcat em faran passar un matí no massa bò. El cirtuit es força dur amb molta pujada llarga,i molt trenca-cames, jo no puc agafar el ritme i vaig patint bastant, pero poc a poc em començo a trobar millor i vaig remontant posicions. Els últims kms. ja vaig disfrutant molt i puc anar a tope, llàstima que no hi ha trialeres ni senders, bé un petit sender en baixada de 100 mts. que es podia baixar amb una má, on vaig caçar un company de Zaragoza que anava amb molta por i em va dir,"pasa, pasa, que los catalanes soys muy trialeros, nosotros estamos acostumbrados al llano y el viento", i així era perque planejant i pujant era una bèstia, pero jo a roda d'ell i anant fent relleus fins al final. Quan faltaven un 5 kms. ens juntem amb el Ramón i anem els tres rodant fins que a l'entrada al poble fem un sprint que els pedals treien xispes. Al creuar la meta semblaba un jabalí, tossint i ofegant-me degut a l'esforç.Jejeje, pero ni fotut s'hem passen les ganes de pedalar. 65 kms. i 1650 mts.+ en 3:13:59 h. 30è. classificat a la general i 17é en Master 30.

 La Divina arrasa i queda 1ª classificada en fèmines, moltes feliticats, i molta sort en la teva aventura a la Titan Desert.

I com que això no s'atura, a continuar entrenant, que encara s'ha de millorar molt. Salut companys!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario