SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

domingo, 25 de diciembre de 2011

Segona i tercera setmana d'entrenament.

La cosa ja va sobre rodes i mai millor dit, la setmana passada bon entrenament  dins les meves possibilitats, després d'estar 9 hores treballant em toca sortir a entrenar de nit i amb el fred que fa, pero es el que toca. Vaig fer 110 kms. amb la BTT  i 85 amb la de carretera, sense passar-me de pulsacions i amb poc desnivell. Com a novetat vaig estrenar la nova burra que tindré per entrenar: Scott Scale 20, amb quadre de carboni , grup XT i les Crossmax ST que portava a la Giant Anthem. El divendres la vaig anar a buscar al Calucho, que ara te la representació de Scott, i que es com la meva segona casa. Aquesta setmana he augmentat una mica; 115 kms. amb BTT i 120 amb la de carretera, pujant una mica les pulsacions i el desnivell, pero encara no puc forçar massa. Ja he fet la inscripció a la Puertos de Ribagorza, cursa de carretera de 200 kms. que es corre el 26 de maig a Graus. M'he pre-inscrit a la Quebrantahuesos, 200 kms. carretera el 23 de juny a Graus, jo ja tinc el nº 10.144, a veure si tinc sort i em toca el sorteig, pero OCO la malaltia que tenim els  bikers, falten 6 mesos i la multitud de gent que hi ha pre-inscrita, con si fos una cosa suau. Aviat us anunciaré la novetat més important per la temporada 2012, brutal.......... us deixo un petit aperitiu......

 

 

3 comentarios:

  1. Ai ai ai!! Aquesta sorpresa no tindra res a veure amb el desert??

    ResponderEliminar
  2. si vas a la Titan, enportat al Caseret que segur que sap d'algun atajo.

    ResponderEliminar
  3. ostia un altre que no sap que me pot convidar a esmorzar amb 4 euros i els regala a uns tios que organitzen curses a Sabiñanigo jjjja

    ja els has perduts els 4 euros de QH jjjja

    per cert al calendari et falta posar 4 i 11 de març III Xallenge David Duaigües Almatret-SEròs

    ResponderEliminar