SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

viernes, 30 de diciembre de 2011

Entrenament acabant a urgències.

Quina setmana d'entrenament més desastrosa. Dimarts vaig sortir amb la de carretera i quan portava 28 kms en una pujada em fico dret i al canviar de pinyo, trenco la cadena, sort que no es va partir del tot i vaig poder arribar pedalant a la furgo, pero cada moment em saltava amunt i avall. Dijous surto amb la BTT, começo a calentar i als 15 kms ja portava un ritme altet, pujada curta i suau, apreto bastant ficant-me dret i de cop em trobo per terra amb el cap picant fort i veient passar el terra per davant de la cara. Primer em vaig asustar bastant pel cap i les cervicals, pero no va ser res, el genoll esquerra tot ensetat, rascades per tot arreu i em notava una mica de dolor a la zona de l'espatlla. Jo calculo que la cadena va saltar i es va quedar travada entre els pinyos i la vaina, frenant de cop la roda i fent-la derrapar, i clar al anar dret vaig sortir volant, com un buitre,   je je je...Com més estona passava més mal tenia i ja em pensava el pitjor, clavicula trencada. Cap a casa, dutxa i marxem amb la dona cap a urgències. Em van atendre molt ràpid i bé, i per sort a la radiografia no sortia res trencat, hi pot haver una petita fisura a la zona de l'articulació amb el braç pero sembla més el cop que no una altra cosa, ara m'ha de visitar el fisio i el traumatòleg. De moment braç inmovilitzat, repòs i a recuperar-me l'abans millor, Sort que encara podré fer rodillo. L'hi vull agrair a  la Roser, l'estar al meu costat en aquests moments i sense pegar-me bronca, be una mica si pero poca cosa. I es que a damunt de que em veu poc per culpa dels entrenaments i les curses, arribar lesionat ja sap més greu. Sort que quan arribo a casa sempre em rep amb una rialla. Be, ja aniré informant sobre la meva lesió i recuperació. Fins aviat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario