SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

domingo, 2 de junio de 2013

Maig amb poca motivació.

Sí, aixó es el que m'ha passat aquest mes de maig. Al haver fet els tres reptes, i no poder-ne fer cap més per culpa de la feinada que em ve a sobre, a l'estiu la fruita té prioritat, m'he quedat sense motivació per anar a les marxes que fan per aquí. Les ganes de sortir a entrenar hi son igual, he rodat tot el que he pogut, pero sense la pressió d'anar a una cursa. He fet varies sortides amb la de carretera, el dia 19 vaig anar amb la grupeta dels Ennortis a fer la Volta al Montsant sortint desde Lleida, 165 kms. i 2200 m.+., va ser un matí bestial. La seguent setmana, gracies a Benimoto Bikes, vaig tenir per entrenar, una Niner Air 9 Rdo 29er. Era talla M, i així podia comparar les reaccions i la conducció amb la meva Scott talla L.

 El diumenge 26, sortida per Balaguer, Montalegre, Sant Llorenç....amb molt bona companyia i disfrutant tot el matí pels senders i trialeres de la zona.52 kms. i 1400 m.+.
I avui, 2 de juny, cap a Soses, bona ruta pel Baix Segrià, fent moltes trialeres marranes pero brutals, amb companyia del Pepe, Jesus, Jaume, Ramón i Josep. 78 kms. i 1300 m.+.
Aquest mes de juny no se que faré, ja no tinc massa temps per entrenar i de ganes d'anar a marxes, poques. Sortir a rodar quan pugui, i continuar disfrutant, perque aixó s'està acabant, la meva temporada 2013 està arribant a la seva fi. Ja em toca començar a pensar en els reptes del 2104. Salut companys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario