SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

lunes, 1 de abril de 2013

Caiguda al pou!!!!!!



Hola a tots, l'any que ve si no passa res repetiré la Andalucía Bike Race, pero em sembla que quan acabi no torno a Lleida. El dissabte quan tornavem desde Jaén, ja començava a tosir una mica, començo amb els Frenadols, diumenge em trobava xafat, pero ho relacionava en que havia acabat tot i el llarg viatge, desfer bosses, netejar roba......Dilluns a pencar encara flotant pensant en la cursa, pero a partir de dilluns tarda, cada dia pitjor, dijous no podia ni caminar de cansat que estava, amb tos, febre, fred, calor...pero jo a treballar!!!!!!! No servia per a res, ni ganes de tocar bici, ni entrenar, ni motivat per anar a curses, o sigui, que havia tocat fons. Dissabte sembla que estic millor i preparo tot per anar a Seròs el dia seguent, a fer la 2ª proba de la Xallenge David Duaigües, pero al aixecar-me el diumenge el cos em va dir que no podia, a dormir una altra vegada i a mig matí agafo la de carretera i poc a poc arribo fins a Seròs, la feina va ser meva, semblava que feia tres mesos que no tocava bici. Saludo als companys, vec l'ambient i a tornar agonitzant cap a casa. La cosa em començava a preocupar. Durant la setmana vaig fent ciclyng com puc, anant millorant una mica, i diumenge seguent cap a Cervera a fer la Hivernal. Com que plovia i el terreny estava enfangat, decideixo marxar, ja no estava inscrit per si les mosques, i surto a entrenar per les Garrigues, on no estava massa moll. Al començar anava pesat, després molta estona molt alt de pulsacions, i poc a poc anant trobant-me més bé, pero justet. Vec que van passant els dies, no recupero massa i la Volcat s'atansa, el meu cap ja pensa massa. La seguent setmana faig dos nocturnes per Artesa i Castelldans, el dimarts bastant fos i alt de pulsacions, i dimecres sortim amb el Miquel Llaudet, el ritme que porto jo per seguir-lo es de cursa, i ja em trobo millor, aguantant tota l'estona. Dissabte vaig fins a Castelldans pedalant a fer la Castell-Bike, el ritme es infernal, noto que em falta treure carbonilla, pero anant de menys a més, el circuit es trenca-cames, pero aguanto bé i començo a disfrutar, al acabar, petar la xerrada i amb la RC cap a casa, fent 72 kms. i 1200m.+. Diumenge sortida amb els companys del Terraferma per carretera, patint alguna estona, pero portant bon ritme i bones sensacions, fem 108 kms. més o menys plans. Ara sembla que em vaig recuperant, i espero arribar a la Volcat en bones condicions, pero l'ABR m'ha deixat molt tocat, baixen molt les defenses i agafes tot el dolent que passa aprop.


No hay comentarios:

Publicar un comentario