SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

domingo, 6 de mayo de 2012

Rialb BTT Tour (Tiurana)


Amb molt patiment i males sensacions he acabat la Rialb. Ahir ja vam anar amb la Roser cap a Tiurana, a veure l'ambient, el paissatge, recollir el dorsal, petar la xerrada amb els companys del Moto Club Segre, etc.....Un bon soparet a Ponts amb bona companyia i a dormir. Avui de bon matí cap amunt, impresionant veure tot el pantà de Rialb cobert de boira, semblava coto-fluix, i es que ahir a la nit va ploure una mica. Com que el dissabte passat ja vam fer el recorregut, m'havia estudiat la tàctica a fer, pero no ha sortit bé.

 A la sortida no he anat al màxim, conservant per pujar a Sant Marc fresc, hi he arribat com esperava i pujant he recuperat algunes posicions, baixem per trialera, i a Pallerols, assistència de la Roser per canviar bidó, i avall disfrutant per les trialeres. Al arribar baix al camí, amb el company que anava comencem a tirar, em poso davant per fer relleu i vec que es va quedant enrera. Buuufff, tots els kms. que havia calculat anar amb grup, sol. Poc a poc vec que els de  davant els vaig agafant, fins que al sender de pujada de la presa els agafo, els passo i amunt, ja anava 17è, pero al cap de poca estona ha començat el calvari, miro les pulsacions i es disparen per moments fins a 195 pm. afluixo i no baixen, em passen 5 bikers de cop, i jo a veure si els puc seguir. Arribo a Gualter. em prenc un gel, i ara tot pujada fins a la meta. Quin patiment tota l'estona, ara que estava al tram on volia apretar fort, porto una pàjara de primera. Les pujades es fan eternes, a les baixades no recupero i sempre anant entre 180-195 puls., vaig a un ritme molt lent i fent algunes parades. Em passen dos més, després recupero una posició i a poc a poc arribo a Tiurana, però perdent bastants minuts. Jo anava pensant en les paraules del Kilian Jornet,Besa o mata. Besa la glòria o mor en intentar-ho. Perdre és morir, guanyar és sentir. La lluita és el que diferencia una victória, un vencedor,  i així ho he fet, tenia que acabar fos com fos.
 El careto que faig al arribar ho diu tot.

Han sortit 72 kms. i 2.000 mts. +, en 4:22:00 h. i 2881 calories cremades. Quasi 300 inscrits i 23è classificat. Felicitar als companys del Moto Club Segre per la perfecta organització de la cursa, i agrair al Fernando l'acompanyar a la Roser per diferentes parts del recorregut. I diumenge cap a Mequinensa.
I per recuperar les cames, amb els Recu de Medilast.

No hay comentarios:

Publicar un comentario