SOC UN DESMANEGAT, PERO DISFRUTO TANT FENT EL QUE FAIG!!!!!

domingo, 18 de marzo de 2012

Marcha Cicloturista Eutiches-Tarragona

Alguna vegada te que ser la primera i ahir dissabte ja em vaig estrenar, estic parlant de cursa amb la bici de carretera, que algú no pensi coses que no son. A les 7:00h. del matí marxavem cap a Tarragona el Toni, l'Edgar i jo a participar en la I Marxa Cicloturista Eutiches. Al arribar vam trobar algún altre lleidatà i procediment de rigor, anar a buscar dorsals, cambiar-nos la roba i escalfament de cames.

 A les 9:00 h. donen el tret de sortida als més de 150 inscrits i rodant força kms.tots gunts on semblava que ningú volia apretar fort, s'arriba al Coll de Batalla, era el més fluix dels quatre que hi ha a la ruta, es comença a trencar el grup,el Toni i l'Edgar s'escapen i  jo com que amb carretera vaig amb la L decideixo pujar sense forçar massa reservant forces, baixem fins a Botarell, passem per diversos pobles i arriba el mític Coll de la Teixeta, molt bonic i llarg, baixem fins a Porrera i amunt per fer el Coll de Porrera, curt d'uns 4 kms pero amb rampes que en algún moment passen del 15%, el coronem i avall on hi ha avituallament i em trobo al Toni que havia punxat dos vegades, llàstima per que anava amb els del davant, li deixo una càmara i amunt per fer l'últim, el Coll d'Alforja, aquest el vaig pujar sol, es baixa fins a Vilaplana, a baix ens juntem tres i semblava que aniriem fent relleus pero en una pujadeta esprinto una mica i veig que es van quedant, jo amb el xip del BTT i com que em trobava fresc apreto a tope per deixar-los, errada greu, els més de 40 kms. fins a la meta sol i amb el vent de cara, quin patiment. Arribada a Tarragona on feia falta un GPS de la mala senyalització que hi havia, entrada al velòdrom i Meta. La primera al sac!!!!! 123 kms., 1.795 mts. + en 4:26:00 h. i 2610 calories cremades. Dutxa, un bon dinaret i cap a Lleida que falta gent.


No hay comentarios:

Publicar un comentario